آموزش شیمی

آخرین نظرات
  • ۲۸ آبان ۹۷، ۲۳:۳۰ - علواربتولهرع
    خوب

سوالات کنکور سراسری 85-93 به همراه پاسخنامه تشریحی و تفکیک کتاب درسی

رامین رزمجو | يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۰۵ ب.ظ
  • رامین رزمجو

نظرات  (۴۰)

  • مرجع آموزش شیمی ایران
  • سلام و عرض ادب
    باعث افتخار ماست عزیزانی همچون شما از وبسایت مرجع آموزش شیمی ایران بازدید نموده و در صورت تایید به کاربران خودتان معرفی نمایید تا از امکانات ارائه شده بهره برداری نمایند.
    قبلا از مساعدت شما کمال امتنان دارم
    عالی عالی خسته نباشید
    عالی بود خدا اجرتون بده
    خسته نباشید 
    بقیه دروس روهم لطفا بزارید🙏🙏🙏 ممنون میشیم
    واقعا عالیهههههههههههههههههههه دمتون گرم
    من نمیتونم دان کنم چرا؟

    بوس
    واقعا دمتون گرم خیلی  عالیه سایتتون .موفق باشید
    واقعا خیلی ممنونم.دقیقا همونیه که میخواستم.
    میشه پاسخ 94 و 95 رو هم بذارین ممنون میشم
    خیلی ممنون
    سلام من سوالات شیمی2 رو با پاسخ نامه تشریحی دانلود کردم ولی تو گوشیم باز نمیکنه باید چیکار کنم
    پاسخ:
    چون فایل به صورت فشرده هست و برای باز کردنش نیاز به برنامه ی مثل ALZip در گوشیتون دارید
  • سعید حبیبی
  • واقعا سایت مفتخری دارین با این همه تلاش باید یه خداقوت بهتون گفت من دنبال این فایل بودم تا  اینجا گیرش آوردم خواستم یه تشکری هم ازتون بکنم
    با سپاس فراوان
    واقعا ممنون
    اجرکم عند الله
    سالم باشی
    آجی دستت درد نکنه ولی بقیش کو؟
    آخه نوشتی سوالات کنکور از سال فلان تا فلان به تفکیک کتاب.
    این که فقط شیمی اومده پس قیش چی؟
    خدا هم تو این دنیا هم تو اون دنیا دستگیرتان باشد......یاعلی
    مرسی کاش 94 هم بود
    سلام خوب بود.
    chra  baz nmisheeee:'( ba chi bazesh konm 
    ممنون عالللللللللییییه
    دست شما درد نکند
    سلام چه طور با WORDبازش کنم
    واقعا عالی بود.خیلی ممنون.
    ممنون
    سلام ممنونم از زحماتتون واقعا عالى بود...
    تشکر
    واقعا عالی بود کارمو راه انداخت ممنون واقعا
    سلام.ممنون از زحماتتان .خیلی مفید بود.

    ای کاش‌فایل هارو PDF میکردین
    ممنون از زحماات شما در این باره 
    لطفا اگه میشه سوالات ریاضی رو هم رو سایت بزارید
    خواهش میکنم سؤالات فیزیک کنکور سراسری سال های 85 - 93هم توسایت قراربدیدممنون میشم/

    salam in rp lab tap man baz nemishe

  • شیمی دان
  •  با سلام من از این سوالات راضی هستم و از شما ممنون ام.
    سلام...من هیچ وقت تو هیچ سایتی نظر نمیذارم ولی اینجارو واجب میدونم
    واقعا عالی بود
    سلام اگر ممکن است لینک دانلود سوالای شیمی پیش 85.39 به ایمیلم بفرستین
    با تشکر
  • سید محمد موسی کاظمی
  • سوالات شیمی دوم کنکور85تا93
  • سوالات کنکور 93
  • سلام

    با مراجعه به سایت ما می تونید سوالات کنکور 93 همه رشته ها در تمامی مقاطع ( کنکور سراسری ، دکتری ، ارشد ، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ) رو همراه پاسخنامه به طور کاملا رایگان دانلود کنید

    خوشحال میشم به ما سر بزنید
    http://www.kandoocn.com/index.php?newsid=20752

    فوق العاده بود. دستتون درد نکنه

    با سلام همکار گرامی :

    امیدوارم که از هم اکنون به علم روز مسلط بوده و کماکان در کارتان موفق باشید .

    با نهایت افتخار شما را لینک نمودم .

    علی حیدری جابری

     با سلام خدمت شما ( همکار گرامی )
    از آشنایی با شما خوشبختم امیدوارم موفق باشید. بنده نیز حسب دستور شما رو لینک کردم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی